Thursday, October 28, 2010

Nice Yıllara

Başlığı böyle attım ama her 29 Ekim de biraz daha hüzünleniyorum, kalbimde ince bir sızı hissediyorum. 87. yılını kutladığımız eşsiz başarı eseri Cumhuriyetimizde bugün konuşulanlar ,yazılanlar, söylenenler, adaletsizlikler, gözgöre göre işletilmeyen sistemler acıtıyor içimi.. Bugün bunları tartışıyor olmaktan bile utanır oldum artık.

Gelecek için endişelenmekten başka ne yapıyoruz peki...

Her yıl olduğu gibi Bağdat caddesindeki kutlamalara katılmayı çok isterdim bu yıl da ama motorsiklete binemediğimden bir de üstelik taşınma telaşı ile yaya da olsak  gidebilir miyiz bilemiyorum.

Hiç durmadan yağan yağmurda aslında en güzeli pijamaları hiç çıkarmadan, evden çıkmadan 3 gün yatmak ama biz taşınmaya çalışıyor olacağız..Yağmur işimizi zorlaştırmaz umarım.

No comments:

Post a Comment