Monday, October 25, 2010

Teşekkürler....

Bilmiyorum , nasıl teşekkür edeceğimi nasıl şükredeceğimi..

Cumartesi günü 20.hafta detaylı ultrason randevumuz vardı. Nasıl heyecanla uzandım yine o koltuğa. Herşey yolunda çok şükür ki,.
Kızımızla en uzun buluşmamız oldu bu randevu :) 45 dk boyunca izleme şansımız oldu, tek tek her organını ellerini ayaklarını inceledik , 3 boyutlu ultrason ne harika birşeymiş pıtıcığın yüzünü açık net olarak gördük canım benim parmağını emiyordu dr fotoğraf almaya çalışırken:)

off yaa  hem çok mutluyum hem çok korkuyorum bu mutluluk pat diye bozulursa diye. Hala inanamıyorum.

Egem de çok mutlu bir yandan da taşınma hazırlıkları tam gaz devam ediyor. Bugün izinliyim yeni evimizden yazıyorum, bir yandan doğalgaz açılıyor bir yandan temizlik var öğleden sonra da bulaşık makinası için montaj ekibi gelecek..Nöbet bende bugün. Bebişle güneşli havada yürüyüş yaptık, sitenin içindeki restorantta sağlıklı birşeyler yiyoruz...

Az önce havuz başına 2-2,5 yaşlarında 3 kız arkadaş geldiler, anneleri kahve keyfi yaparken nasıl tatlı oynuyorlardı çimlerde, uzun uzun onları seyrettim  canım kızımında o hallerinin hayalini kurdum. 'O' nun mutlu sağlıklı bir birey olması için neler yapacağımızı neler yapabileceğimizi düşündüm. Hayal aleminde yüzüyorum resmen..

Hatırlamak için kendime not :
Perşembe gece 3-5
cuma 5-... (sabahladım)
Cumartesi 2,5-4,5
Pazar 3,5-...(sabahladım)

uykuuu neredesin. beni hep böyle peşinden koşturacak mısın ???

No comments:

Post a Comment