Saturday, November 6, 2010

22.hafta

Bugün 22.haftayı bitirdik 23 e başladık. Miniğim artık herşeyi duyabiliyormuş umarım dinlediğim müzikler hoşuna gidiyordur, daha yumuşak şeyler dinlemeye çalışıyorum ama bugün araba kullanırken yine eski günlerime döndüm Metallica,  Guns N'roses daldım gittim.Bizimkide tekmeleriyle eşlik etti.

Perşembe akşamı eve çok yorgun geldim yemekten sonra bebişin tekmelerini hissetmediğimi farkettim.1-2 saat geçince nar yedim  hemen arkasından takibe başladım ama yine yok:( gece uykusuz geçti tabi kötü rüyalar gördüm doğru düzgün uyuyamadım sabaha karşı paranoyaklığım iyice tavan yaptı ve bu şekilde işe gidemeyeceğim diyerek eşimi uyandırdım,  onun bütün söylenmelerine rağmen soluğu acilde aldık.Saat 6:30 da nöbetçi kadın doğum uzmanının odasındaydık, kalbim yerinden çıkacak gibiydi ve gözyaşlarıma hakim olamıyordum artık. cimcime yüzünü belkemiğime gömmüş uyuyordu, hareketleri çok az ve hafif şiddetteydi. Bir süre izledik herşey yolunda merak etmeyin dedi genç hekim. Eşim gibi kızmadı bana 12 saat boyunca birşey hissetmezsen gelmekle en iyisini yaparsın çekinme dedi.İşe gittim biraz geç kalarak tabii. Öğleden sonra nasıl hareketlendi kızım, dün akşam neredeydin dedim!!!

Daha sakin olacağım söz veriyorum hemen en kötüsünü düşünüp kendimi üzmemem lazım bebekte etkileniyor bu durumdan.Umarım bir daha yaşamam boyle bir gece.

Bu sabah Ege motorsiklet grubumuzla Bolu Aladağlara kampa gitti yarın akşam dönecekler..Benzer rotayı 23 nisanda 30 motorsiklet beraber yapmıştık çok keyifli bir üç gündü.Gidebilir miyim diye kedi gibi sorunca ok dedim.Ben binemiyorum bari o mahrum kalmasın.

Kızımla yalnızız yeni evimizde ilk defa bu akşam. Sabahtan ablam ve Gamze teyzesiyle Eminönüne gittik. Bebek mağazalarını gezdik off neler var. Yünler aldık bi sürü kürkçü handan , annem battaniye başlayacakmış, teyzesi yelek .Ha bir de çok erken olmasına rağmen çok şirin bir pijama takımı aldım kendime lohusalar içinmiş önü düğmeli sabahlığıda var çok hoşuma gitti görünce dayanamadım. Gamze teyzesi de çok güzel yumuşacık organik bir battaniye aldı minişime krem renkte :) Çeyizler başladı yani..
Bende hayatımda ilk kez örgü örmeyi deneyeceğim. Kızıma hatıra olsun ,en azından bak bunu da ben yaptım derim diye çok güzel bir ip aldım.Ablam  öğretecek panço öreceğim minişime :)
-en kolayı oymuş galiba- Bakalım becerebilecek miyim ya da hoşuma gidecek mi...

No comments:

Post a Comment