Saturday, November 27, 2010

sakin

Egem döndü, minişe bir sürü hediyelerle, bence biraz kazıklanmış ama o da kendini tutamamış zannımca, burada bana engel oluyordu ama. Artık yavaş yavaş alışverişlere başlamak lazım.

Dün akşam doktor kontrolümüz vardı.Herşey yolunda çok şükür. Yüzünü göstermedi yine, Ege randevuya yetişemedi bağdat caddesi trafiğine takıldı ilk kez yalnızdım , onun için bir fotoğraf almaya çalıştı Cem bey ama nafile..Pıtırcığın gelişimi yaklaşık bir hafta önde gidiyormuşi 840 gr olmuş, 25.haftanın sonunda kilo alımı 7,3 gayet iyi gidiyormuşum :) Şeker de bir problem yok muş gebelik diyabeti çıkacak diye ödüm patlıyordu, 28.haftada kan uyuşmazlığı iğnemi olacağım, kramplar için extra magnezyum kulllanacakmışım. Ödevlerimi aldım çıktım.

Sevgilim ancak çıkışa yetişebildi :( Çok uzun süreden sonra  mantı çekti canım, kilo da iyiymiş diyerek kendimize ödül verdik çesta da mantıları götürdük nefisti :)

Bugün biraz canımız sıkkın aslında , çok önemli değil ama insanın canını sıkacak türden, insanları anlamak mümkün değil iyi niyetimizi nasıl suistimal edebiliyorlar. Maddi olarak beni kayba uğratarak beni üzeceklerini sananlar yanılıyorlar. Herşeyin başı sağlık diyorum, sağlığımız olsun gerisi boş, iki kuruş paraya tamah edip insanlıklarını kaybedenlerden nefret ediyorum....

1 comment: