Thursday, November 25, 2010

beklemek...

'Beklemek bizim yaşamımız' diye başlayan çok sevdiğim bir şiir vardır...Hep birşeyleri beklemekle geçiyor hayatlarımız değil mi ?

Ben hayatımın en en en heyecanlı bekleyişini yaşıyorum. Ne öys sonucunu ne final notlarımı ne nişan ya da düğün tarihimizi bu kadar heyecanla beklemiştim. ( kabul ediyorum düğün öncesi gece heyecandan hiç uyuyamamıştım ama) bu çok farklı... nasıl anlatılır ki, içinde senden bağımsız ama bir o kadar da bağımlı başka bir birey büyüyor. Üstelik tamamen senin özgür iradenle hatta bencilce isteğinle oraya gelmiş.Sen sorumlusun bu süreçten.. Korkuyorum bazen bu gerçekliğin ayırdına varınca...

Bu akşam uzun olacak. Egem şu an uçağa biniyor yaklaşık 3-4  saat sonra inmiş olacak işallah, eve gelmesi 1-2  olur herhalde...Biran önce geçse de kavuşsak artık.. Beklemeye devam...


Yarın akşam dr kontrolümüz var. Test sonuçlarım iyi gibi- anladığım kadarıyla- şekerim normal çıkmış ama kan değerlerimi pek beğenmedim bakalım Cem bey ne diyecek.

Herşeyin yolunda olması için dua ediyorum sürekli, Tanrım ne zor şeymiş


Son 3 gecedir ablamda kaldım, canım benm o kadar iyi bakıyor ki bana prensesler gibi şımarmakta pek güzelmiş. Canım ne istiyorsa yaptı bende ipleri kopardım o kadar çok yedim ki kesin abartılı oranda çıkacak yarın kilom... umarım bebişi olumsuz etkileyecek bişey yoktur.

Canım kızım , bu gece benim biricik sevgilim senin biricik babacığın yanımızda olacak, sızmazsam beklemeye çalışacağım ama pek umudum yok gibi:)

Yolun açık olsun aşkım....

No comments:

Post a Comment