Sunday, November 21, 2010

tatil bitti

İş başlıyor trafik başlıyor, güya dinlenecektim. Tatilin son saatlerinde kendimi hiç de dinlenmiş hissetmiyorum. Koşturmacayla geçti, belki de her zamankinden farklı olarak bir yerlere gitmediğimiz yeni yerler keşfetmeyip maceralara atılmadığımız için, demek ben bu şekilde dinlenebiliyormuşum.
Dün sabah  arkadaşlarımızı kahvaltıda ağırladık 6 yetişkin 1 (2,5 yaş) çocuktan oluşan topluluğumuzda Alp bir an bile oturmadan hepimizi telef etti. Egeyle bir ara gözgöze geldik ikimizinde bakışlarında aynı soru işareti vardı biz ne yapacağız ?  Bir insan yavrusu bu kadar mı yaramaz olur ama bir o kadar da tatlı :)

akşam da başka bir arkadaşlarımız yemeğe geldiler bu kez 4 yetişkin bir çocuk ( 3 yaş  )  aradaki farkı görünce demek 3. yaştan sonra geçiyormuş diyerek kendimizi rahatlattık.

Şaka bir yana çoğu şeyi Ege yapmasına rağmen yorulmuşum gece yattım ve bu tatilde ilk kez sabah 8 e kadar  deliksiz uyumuşum. tuvalet ihtiyacı için uyansamda kaçmamış uykum sabah  saati görünce o kadar sevindim ki tam 9,5 saat uyumuşum :)  Bu durumun enerjisiyle süper bir kahvaltı hazırladım mişkoma sonra da bir kaç ihtiyaç temini için avm lerden birine gittik.

Ege yarın iş için Paris e gidiyor. Perşembe gece yarısı gelecek ben de bir iki gün ablamda kalacağım yalnız olmak istemedim.

hiç işe gitmek istemiyorum :(

Bu hafta çabuk geçsin önce sevgilime kavuşayım cuma akşamı da doktor randevumuzda kızımızı  görelim... amin...



Fotonot: İç açıcı olsun dedim, 2009 baharında kazdağları motorsiklet turumuzda yaptığım çekimlerden. Umarım bir sonraki bahar yine  çiçek çekimi için çıkabilirim miniğimle beraber işallah :)

No comments:

Post a Comment