Tuesday, November 30, 2010

Nazar mı değdi...

İşe gidemedim bugün, muhtemelen önümüzdeki birkaç günde böyle olacak...
Pazar günü öğleden sonra sol kasıığımda başlayan batma hissi ve hafif ağrı pazartesi günü yerini bacakta kasılma ve sancıya bıraktı. İlk başta önemsemedim normaldir geçer rahim genişlediği için dedim ancak geçmedi aksine arttı.Özellikle ayağa kalkınca sol bacağımı kullanırken ağrı ciddi ciddi artmaya başladı,hapşırırken sancı artıyordu , akşam eve geldim 15 dk ayakta çorba yapayım dedim yok duracak gibi değil.Hep aynı nokta ama ,başka bir yer değil.Doktorumu aradım ayakta kalma uzan geçmezse sabah gel dedi.Uzanınca rahatlıyorum ama kalkmak için hareket ettiğim anda kasıkta biryer feci sancıyor.

Ablamı aradık kasık fıtığı olabilir bende de olmuştu ama son bir ay dedi.Gece uyuyamadım doğru düzgün.
Sabah 8 de hastanedeydik. Önce nst denilen bir cihaza bağlayacağız bebeğin iyi olduğundan ve kasılma olmadığından emin olamız lazım dediler.Ben o ana kadar erken doğum ihtimalini ya da bebişle ilgili olumsuz birşeyi aklıma dahi getirmemeye çalışıyordum, o an öyle kötü oldum ki, ellerim titremeye istem dışı gözyaşları süzülmeye başladı.  Bu tür kontrolsüz hallerimden nefret ediyorum.

Yarım saat kadar ölçüm yapıldı , bebişin kalp atışları normal , kasılma ilk başlarda vardı hafifçe, sonra azaldı Dr ağrıdan dolayı oluyor dedi. Sonra elle muayene ve ultrasona aldı.Sonuç, genişleyen rahmin o taraftaki sinirlere bası yapmasından dolayı bağların zorlanarak sonlandığı yer olan kasığın alt tarafında fıtık oluşturması.Henüz başlama aşamasındaymış. Ayakta kalmak yok sol bacağa baskı yok, ağır kaldırma yok, 3 gün raporla eve geldik. Bağlar alışıp gerileyebilir, artarak devam edebilir ama yapacak bişey yok, fıtık çıkarsa tamamen ameliyatla alınırmış ama onun için önce doğurmam lazımmış :(

Bebişini iyi olmasına sevindim ama boyle nasıl idare edeceğim bilemiyorum, işe gitmem gerekiyor backup ımı yetiştiremedim daha, bu ağrı ile nasıl yaşanır onu da bilmiyorum. Egem beni eve getirip işe gitti, tek başıma yatıyorum.Umarım dinlenince geçer, artık çok daha dikkatli olmalıyım.Bana olacak olan herşeye razıyım bir şekilde idare ederim , yalnızca pıtırcık iyi olsun baska bişey istemiyorum.
Sanırım daha çok boncuk takmalıyım :))

No comments:

Post a Comment