Wednesday, December 1, 2010

gittim de ne oldu

iyi oldu!! Şu an ağrıdan kıvranıyorum.. İş tavsiye vermeye gelince mangalda kül bırakmayan ben kendim sözkonusu olunca kendime  bu kadar mı acımasız olabiliyorum.

Dün bütün gün dinlendim, sadece zorunlu ihtiyaçlar için kalktım, hep yatay vaziyetteydim.Ağrı da çok hafifledi ,sabah mutfakta kendime kahvaltı bile hazırlayabildim 10 dk kadar ayakta durdum fena değildi ağrı idare edilebilirdi. E biryandan da işten arıyorlar o sunum noldu  şu rapor noldu , 2 gün daha raporlu olmama rağmen 13 gibi şirketteydim. İyi .ook yedim ! ilk 1-2 saat oturduğum yerde fena değildim. birkaç kere yakın mesafelere yürüdüm ağrı ve kasılma artmıştı, son 1 saat oturduğum yerde de ağrıyı iyice hisseder oldum, servisten ise ağlayarak indim resmen eve zor yürüdüm.
Değdi mi peki !! Ne diyeyim ben. Ne takdir eden var ne teşekkür, ne de niye geldin zorlama kendini diyen

Kendimi takdir ediyor Allah beni bildiği gibi yapsın diyorum!

Minnoşum en çok da senden özür diliyorum ...

2 comments: