Thursday, December 9, 2010

kış geliyormuş...

Yarından itibaren hava sıcaklığı ciddi derecede düşecek, haftasonu kar gelecekmiş.. E gelsin artık değil mi..Haftasonu sıcacık evimden hiç çıkmadan pencere önündeki  sallanan koltuğa yerleşip pıtırcık hanım a birşeyler örerek geçirmeyi planlıyorum.Mutfaktan mis gibi kokular gelmesi lazım tablonun tamamlanması için. Bunun için de Egeyi çalıştırmam gerek, bakalım...

Bu akşam ablamdayım Ege İzmir e gitti, yarın akşam da  çok çok yakın bir dostumun Galata daki barında vedası var. Kafasına esmiş ucu açık olmak üzere Katmanduya gidiyor  kimbilir kaç ay- yıl sonra dönecek ( arada kaçar böyle) Ege kesin gidecek ama bende 1 saatliğine de olsa gitmek Önder le vedalaşmak istiyorum.buna da bakalım :)

Sevgili Sarıçizmeli mimlemiş beni. Blog hayatımdaki ilk mim bu. Cumartesi eve gider gitmez kütüphaneye dalarak mim i yerine getirmeye çalışacağım. Günler daha hızlı geçsin ister oldum , bebişime kavuşmak istiyorum bir an önce...



Fotonot: Göynük yakınlarındaki çubuk gölü, her kış buz tutar güzel manzaralar oluşturur. Bakalım kaç kış sonra gidebileceğim tekrar ...

No comments:

Post a Comment