Tuesday, December 21, 2010

29. haftada Pıtırcık tan haberler...

Dün akşam doktorumuzdaydık.Geçen haftadan beri hastanelerdeyim önce tiroid kontrolleri, sonra kitle takibi ama bu en enn güzeli tabi.
Çok şükür herşey yolunda, 1340 gr olmuş minnoş, keyfi yerindeymiş, 28+2 idi dün 5 gün kadar önde gidiyormuş, sen nasılsın dedi Cem bey. Konuştuk biraz  rahatlattı epey beni. Kasıktaki fıtık başlangıcı ise gerilememiş, eğer tamamen fıtıklaşırsa erken ayırlabilirsin dedi. Kendimi yormamam gerekiyormuş işyerinde ise tempo tam aksine son ayların en yoğun koşturmacasını yaşamaktayım . Nasıl olacak nereye kadar idare edebileceğim bakalım. 2 gün rapor vereyim dinlen biraz dedi ama almadım geldim yine. Bu haftayı da atlatır işleri toparlarsam belki alırım bilemiyorum...Kendime bu konuda çok kızıyorum...

Radyolojiden ise ses seda yok, rapor çıkmadı hala. Aslında bebeğimin beni iyileştirdiğini biliyorum. Hissediyorum, ama derinlerdeki o korkuyu atamıyorum bir türlü. Sevgili Duygu ya  ve Sarı Çizmeli ye çok teşekkür ediyorum, güzel yorumları için...

Böyle zamanlarda hep Nazım ın bir dizesini hatırlatırım kendime
'En güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımız'

Her gece uyumadan önce bebeğimizle yaşayacağımız zamanların hayalini kuruyorum, dün gece rüyamda güzel bir koyda ailecek yüzüyorduk mesela, bundan daha güzeli var mı ? Bunun hayalini bile kurabildiğim için Tanrıya teşekkürler binlerce kez...

Fotonot: Şöyle bir koy mesela,Rodos tatilinden Lindos koyu, harika bir yerdi..

1 comment:

  1. İnşallah çok olumlu haberler alırsınız. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum,tüm kalbimle!

    Sevgilerimle!

    ReplyDelete