Tuesday, December 7, 2010

27.hafta

Daha iyiyim sanki, sol bacaktaki kasılmalar biraz hafifledi en azından yatıp kalkarken rahatlama başladı, aksayarak yürüme ise devam ediyor. Umarım alışırım ve fıtık oluşmaz o zaman normal doğum hayalimi de unutmak gerekecekmiş :(  Neyse herşeyin hayırlısı diyorum.

Geçen cumartesi itibariyle 3.trimestira başlamışız, bu hafta gebelik.org dan okuduğuma göre gözlerini açıp kapama hareketlerine başlıyormuş pıtırcık. Bu arada hep sol yana yatarak uyuyun diyorlar ya, ben de elimden geldiğince buna dikkat ediyordum ancak şimdi acaba diyorum hep sola yattığım için ağırlık baskı yapıp sol taraftan fıtık oluşmasını tetiklemiş olabilir mi ?  Doktora soracağım bunu 28 .haftanın sonundaki kontrolümüzde.

Canım çok tatlı ister oldu yeterince beslenemiyor muyum acaba sürekli birşeyler kemirme halindeyim ama. En çok da ev yapımı yoğurtlarımdan yiyorum.

Daha önce bahsetmiştim sanırım Aysun Hanım dan, onun sayesinde her perşembe tazecik mis gibi süt kapıma kadar geliyor bu yeni evde de, hemen ertesi gün cam kavanozlarda missss gibi ev yoğurduna dönüşüyor. Tadına doyamıyoruz Ege ile... Bu tip işleri başaran insanlara ayrı bir hayranlık duyuyorum resmen, çok takdir edilesi bir şey yaptıkları, tıpkı Nazilli den inanılmaz lezzetler sunan Pınar Hn gibi. O kadar alıştık ki onun ürünlerine dışarıdan birşey yiyemiyoruz resmen, geçen hafta ki siparişimde ısırganlı otlu börek vardı, tadına doyamadık desem.

Her neyse iştahım ne kadar açılmış görülüyor iki saattir yemeklerden bahsediyorum.

Minnoşa yenidoğan yeleği örmeye başladım, geçen hafta ablam öğretmişti, bitince fotoğrafını ekleyeceğim bu arada teyzesi neler yapmış neler onları da en kısa zamanda çekip yayınlamak istiyorum.

Günler daha hızlı geçsin istiyorum artık...
Fotonot : Bu yıl Mayıs ortasında fotoğraf grubumla çıktığım Balat-Kariye Fotoğraf gezisinden , Kariye Müzesinin bahçesi

No comments:

Post a Comment