Thursday, December 2, 2010

ortaya karışık...

Bugün de işe gittim.gitmesem bişey olmazdı ama işte içimdeki şeytan rahat bırakmıyor kendime çok kızıyorum.
Bugün sabahtan daha iyiydim gittim işe, öğlene doğru bacağım iyice ağırlaşmaya başladı,revirde 20 dakika uzandım. Bu şekilde 3 e kadar idare edip erken çıktım. Eve gelir gelmez uzandım uyumuşum. Bu kasık acısıyla yaşarım bebişe de olumsuz etkisi yok ama benim stresimin bebişe olumsuz etkisini ne yapmalı... Neyse herşey olacağına varacak, ya bu ağrı gerileyecek ya da ben bu şekilde idare edecek topal gezeceğim ve  bir çözüm bulucam ya da erken izne çıkacağım -ki bu en son istediğim şey.

İç kararttım yine dimi. Oysa bu hafta bebişin ihtiyaç listesini hazırlamaya başlamak istiyordum..Netten biraz araştırma yapmaya başladım aslında, bazı şeyler gerçekten gerekli mi bilemiyorum. Çok idealist değilim.Gerçekten kullanılacak işlevsel ürünleri tercih etmeye çalışacağım ama alacak ne kadar çok şey varmış, nereden başlayacağız bakalım.

Herşey güzel olacak değil mi :) aşağıdaki gibi dertsiz tasasız pozlar vermek istiyorummmm...


Foto not: 2008 rodos kaçamağından bir kare. Biraz bira biraz ouzo sonrasında hayat maksimumda :))

No comments:

Post a Comment