Wednesday, December 29, 2010

2010 biterken...

Hani hep olur ya yeni bir yıla girerken şöyle bir arkaya dönüp bakarız. Neler yaptık neler yaşadık. Sonra yeni yıl için hedefler, planlar yapılır. Bu sene bütün bunlar çok boş geliyor bana. Hayatımın en güzel yıllarından birini geride bırakıyorum ve çok daha güzel olacağına inandığım bir yıla giriyorum.
Büyük ikramiye çıkmış kadar mutlu hissettiğim için kendimi, gerisi öyle boş geliyor ki.. Biliyorum son dönemde hep sıkıntılarımdan bahsediyor şikayet ediyorum gibi duruyorum, sıkıntılar devam ediyor ama  anne olmak için normal  diyorum  ve şikayet etmiyorum.

2009  benim için çok kötü geçmişti, sanırım geriye dön ve en kötü yılının hangisi olduğunu söyle deseler  2009 derim ama 2010 çok şükür ki her açıdan mutluluk getirdi bize.Sağlık risklerimde iyileşme, Egemin yeni işi, yeni ev ama herşeyden önemlisi Pıtırcık hanım yola çıktı, herşey yolunda giderse martın ilk günlerinde kucağımıza alacağız kendisini.

Bir insan daha ne isteyebilir ki. Kendimi çok ama çok şanslı görüyorum ve evrene milyarlarca kez teşekkür ediyorum.

Umarım 2011 hepimize  olmasını istediğimiz güzel şeyleri getirir.....

Bu yıl bitmeden minik meleğime ilk mektubunu yazmaya karar verdim. Bakalım...

2 comments:

  1. Benim içinde iyi değildi 2009 ama 2010 miniklerimizle geldi ne de iyi oldu.

    Yeni yılın kutlu olsun Pınarcım!

    ReplyDelete
  2. Seninde yeni yılın kutlu olsun Duygucum, 2011 bize en güzel hediyelerimizi getirecek işallah o yüzden ayrıca seviyorum kendisini :)

    ReplyDelete