Monday, December 27, 2010

tansiyon

Küçük tansiyonum 4-4,5.Aslında bir kaç gündür vardı, perşembe ve cuma şirkette hemşire de aynı değeri görüp biraz yatırmış soda içirmişti, hissettiğim aşırı yorgunluğun sebebi buymuş demek.Dünden beri tansiyon yerlerde tabi işe  de gidemedim.Doktorun tanısı hipotansif gebelik. Bol sıvı alıp dinleneceğim kendimi yormayacağım çok ayakta kalmayacağım...Sersem gibiyim sürekli bir uyku hali.. Sol tarafıma yatacakmışım ki bu kasığımdaki ağrıyı arttırıyor. geceleri uyku kalitem yerlerde, uyku mu uyuyorum mücadele mi ediyorum bilemiyorum.

Yoo yo kesinlikle şikayet etmiyorum, başıma gelecek herşeye razıyım yeter ki kızımız iyi olsun, sadece beklediğimden daha zor bişeymiş hamilelik, 2.trimestırdaki gibi laylaylom geçecek zannederken son haftalara geldikçe beklenmedik şeyler çıkmaya başladı. Yine de yüksek tansiyon kadar riskli birşey değilmiş bu durum o yüzden Cem bey içimi rahatlattı.
Bugün ve yarın evdeyim. Kendimi yormam yasak, bir o koltukta yatıyorum bir  kitaba dalıp bir diğer koltukta örgü örüyorum. Ani kalkışlardan falan çekiniyorum başım öyle dönüyor ki, Ege de yarım saatte bir arayıp içtima alıyor. Duşa girdim az önce sonra kızdım kendime gereksiz risk almaya bayılıyorum, akşamı bekle evde biri olsun dimi. Sanki kokacağım akşama dek.
Neyse ileride bu postu okuyup gileceğim işallah kızımla birlikte, şimdi biz minnoşumla meyve yiyerek biraz film keyfi yapacağız. İş mi kimin umurunda ?

2 comments:

  1. Endişelenme rahat ol. Keyfini çıkar mümkün olduğu kadar kendine dikkat et.
    İşi boşver en güzelini yapıyorsun.

    Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Sevgili Ruhdağı, çok teşekkür ederim. iş konusunu takmamayı öğreniyorum galiba. Sevgiler

    ReplyDelete