Sunday, December 26, 2010

Alışveriş listesi ve sağlıklı seçimler...

Haftasonunu mümkün olduğunca çok dinlenerek geçirmeye çalışıyorum, haftaiçi gerçekten çok zorlamışım kendimi  cuma akşamı eve gelince anladım.
Alışveriş listemizi güncellemeye çalıştım dün, annemin gelmesini bekliyorum, onun aldıklarını da ekleyip kalan eksikleri tamamlayacağız yavaş yavaş. Yine de dün dayanamadım mothercare den yenidoğan body ve tulumlarından aldım birer paket, öyle şirinler ki
Dün epeydir alıp almama konusunda kararsızlık yaşadığımız  kurutma makinesi araştırmasına girdik. Araştırmamız çok uzun sürmedi 1,5 saat sonra almıştık:)  Bebekli hayatımızda daha da çok lazım olacak diye düşünüyorum, kullanan herkes çok memnun boşuna almışım diyen duymadım. Tabi piyasada çok marka ve epey farklı fiyat alternatifleri var ama biz abla sözü dinledik diğerlerinin iki katı olmasına rağmen Bosch A sınıfı ( enerji tüketiminde çok bilinçli olmalıyız)  güzel bişey aldık. yarın akşam getirecekler.Umarım güzel günlerde kullanırız.

Bebeğin biberon ve benzeri ihtiyaçları için nette araştırma yaparken BPA olayına takıldım. Uzun bir süredir plastik konusunda okuyorum zaten ambalajların altında yazan sembolleri biliyorum evde damacana su tüketmiyoruz cam şişe tedarik etmeye çalışıyoruz, plastik atık üretme konusunda ise hastalık derecesinde hassasım ama BPA olayını biberonlarla birlikte duydum.Tesadüfen keşfettiğim sitelerden biri, BPA konusunda uzun araştırmaları var,  şuradan detaylara ulaşabilirsiniz. Blog dünyasını bu yüzden seviyorum işte, duyarlı ebeveynler sayesinde bir çok faydalı şey öğreniyor insan. Ekoanne ye teşekkürler.Kesinlikle cam biberon türevlerini alacağım bebişe.

Taşınalı 2 ay olacak neredeyse her haftasonu Ege ye hatırlatıyorum kileri düzenlemesi için, bugün ikna edebildim neyse ki beraber çalıştık biraz, o karmaşada kilere kaldırılan tripoduma da kavuşmuş oldum böylece, daha özgür fotoğraf çalışmaları yapabilirim  :)

Dün akşamdan beri tansiyonum biraz düşük, niye anlamadım kalbim ise dışarı çıkacak gibi hızlı ve şiddetli atıyor, pazar gününü minimum aktivite ile geçiriyorum, eğer normale dönmezsem yarın sabah Cem bey i arayacağım.Pıtırcık ise her zamankinden daha az hareketli , herşey yolundadır dimi... off endişe bulutları kümelendi yine....

No comments:

Post a Comment