Friday, December 24, 2010

şükür

Radyoloji raporum çıktı, dünden beri çok daha iyiyim. Yeni kitlelerimi de kabul ettim, onlarla yaşamaya hazırım artık.
Dün doktorum aradı,  mevcutların üzerine sağ göğsümde tesbit edilen 3 farklı komplex kisti bir süre takip edeceklermiş, zaten şu an hiçbirşey yapamayız doğumdan sonra emzirme sürecindeki farklılaşmayı görelim bir süre daha takip edip duruma göre karar verebiliriz, kötü bir şey yok merak etme dedi. Çok rahatladım. Şimdi tamamen doğuma ve emzirmeye odaklanabilirim.
Hamilelik öyle bir süreç ki hormon fırtınaları kopuyormuş vücudumuzda o yüzden herşeyi bekleriz bu tür durumlarda diyor Zafer Hoca. Onların teorisine göre süt kanallarının çalışmasının ve emzirmenin  o lanet kitleleri yok edici etkisi olacakmış. O yüzden çok çok emzirmemi istiyorlar. İşallah çook çok sütüm olur bende kitleler bitene kadar 5 yıl falan emziririm diyorum arkadaşlara yuh artık diyorlar :)


Öyle işte, çok yorgundum dün, Çerkezköy'e gittim iş için orada ayakta sunum yaptım dün akşam üstü şirkete döndüğümde sol bacağımı sürüklüyordum resmen ve bugün için işe gelmiycem diyordum ama akşam üstüne doğru gelen bu haberle ve dün gece kesintisiz 7 saatlik uykuyla dayanamadım geldim işe


Öyle işte minik meleğim ben seni büyütüyorum sen de anneni iyileştiriyorsun, buna inancım sonsuz.Seni o kadar çok seviyorum ki.
Nasıl bir aşk bu, çok uzun  uzun yazmak istiyorum senin hakkındaki düşüncelerimi ama sonra biliyorum kelimeler o kadar yetersiz kalacak,  ne yazarsam yazayım içimdeki çağlayanı anlatmaya yetecek kelime bulamayacağımı anlayıp vazgeçiyorum. Tek yapabildiğim bebeğim, sana ve tüm evrene teşekkür etmek ve şükretmek.

No comments:

Post a Comment