Saturday, December 18, 2010

Herşey güzel olacak dimi ?

Bu hafta gerçekten çok çok yoğundu cuma günü ise aniden ortaya çıkan Macaristan Sağlık Bakanlığı denetimi üstüne tuz biber oldu, 2,5 saate yakın denetlendim ve ayakta kaldım zaten sol kasık beni acaip zorluyor, dün akşam işten çıktığımda gerçekten ağlayabilirdim yorgunluk ve ağrıdan. O  yorgunlukla Egemin doğumgünüm için organize ettiği yemeğe gittim , insanın can dostlarıyla olması gerçekten herşeyi unutturuyor. Bütün akşam onca yorgunluğa rağmen sohbetle güzel yemeklerle nasıl geçti anlamadım. Bir yaşı daha geride bırakırken en sevdiğim dostlarımın güzel dilekleriyle çok şirin bir pastanın üzerindeki mumları üfledim. Dileğimi tuttum tabi önce. Egem yine çok güzel bir pasta yaptırmış  fotoğrafını en kısa zamanda ekleyeceğim. Her yıl olduğu gibi ailemizin pastacıları sevgili Ebru ve Dilber döktürmüşler yine merak ederseniz şu adrese tıklayınız.
Ellerinize sağlık bayanlar görüntü de tadı da muhteşemdi :)


Bugün 3 ay da bir takip edilen kitlelerimin kontrolü vardı. 10:30 daki randevuma 11 de alındım,  o hastanede o katta beklemek beni çok geriyor. Ultrason başladığında başağrımda başlamıştı. Zafer Hocanın yüzünü pek beğenmedim, sağ memedeki mevcut iki kitlenin üstüne yenileri oluşmuş, bana açıkça söylemedi ama raporu yazınca konuşacakmışız. Ne diyebilirim ki birşey olduğunda hemen sevinmemeyi ya da üzülmemeyi öğrendim aslında, şimdilik bekleyeceğiz, doğuma ne kadar yapacak birşey yok , raporu haızrlayınca arayacağım dedi ve çıktı.. yatakta oyle kaldım...

Aslında olacaksa olacak biliyorum ama bebeğime kim bakar ki onun bana ihtiyacı var , bu düşüncelerle çıktım ultrasondan , Ege yüzümü görünce anladı zaten, arabada ikimizde konuşmadık. Denetim devam ediyordu  bu arada, telefon geldi ve şirkete gelmek zorunda kaldım. Harika bir cumartesi yani.
İç karartıcı bir yazı oldu dimi, aslında ben hep güzel şeyler yazmak istiyorum.

Geçen pazar çektiğim bir kaç fotoğrafla bitireyim bari. Tarihleri 12/12 /10,  yani pıtırcık 27+2 günlük...


5 comments:

  1. Sevgili liella, gerçekten tarifi imkansız bişey, içeride senden bağımsız bir insan büyüyor ve sen bu mucizeye aracılık ediyorsun, egoyu çok besleyen bir his...

    ReplyDelete
  2. Çok güzel gözüküyorsun!Ama her şeyden önemlisi hep iyi şeyler düşünmeye çalış.Pıtırcığın nasıl bir güzellik kattıysa şimdiden hayatına öyle de devam edecek.

    Sevgilerimle.

    ReplyDelete
  3. Ben de duyguya katılıyorum. Harika görünüyorsun. HEr şey de çok güzel olacak.
    Ve de linkler sana feda olsun;)

    ReplyDelete
  4. Duygu, Sarı çizmeli çok teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için.

    ReplyDelete