Sunday, December 12, 2010

Yeni bir hafta

Günaydın, 
Umarım güzel bir hafta olur hepimiz için. Buz gibi bir İstanbul sabahına uyandık, yollar çok riskliydi bu sabah. Trafikte her zaman ki gibi şahane !  Ablakuşumda süren 2 günlük sefahatim neredeyse cumartesi akşamına dek sürdü... İyice sevdim ben bu işi :) Kendim yetmezmiş gibi Ege de ablamda kaldı cuma gecesi , pek bi keyifliydi.Cumartesi gece eve geldik , daha önceden planladığım gibi pazar gününü evden çıkmadan geçirdim ama pek dinlendiğim ya da kendime vakit ayırabildiğim söylenemez. Gamze ve Ranalar geldiler, 4 yetişkin 2 canavar bir de biz epey koşturmalı ama bol sohbetli bol eğlenceli geçti. Gamze Teyzesi minnoşa bi sürü şeyler getirmiş yine. Eksikleri bir bir tamamlanıyor neredeyse...

Sevgili Sarıçizmeli mimlemiş beni ama bu haftasonu gerçekten hiç vaktim olmadı kütüphanenin önünden geçmeye de bloguma yazmaya da. Umarım bu akşam vakit ayıracağım..

Yarın tiroid kontrollerim için endokrinologumdayım, daha da önemlisi hamilelikle birlikte resmen unuttuğum, aklımda çoook gerilere attığım kitlelerimin kontrolü var. Cumartesi 10:30 da meme ultrasonundayım.Bebeğimizin verdiği mutlulukla sanırım hiç korkutmuyor artık o 3 minik canavar beni.
Biliyorum çünkü kızım varlığıyla mutlandırdığı kadar iyileştiriyor da beni, 3.ayın sonundaki kontrollerde 2 tanesinde küçülme başlamıştı buradan belli ...
Ameliyat zamanını ne kadar erteleyebilirsek o kadar iyi, emzirme şansım olacağı için bile çok mutluyum.İlk zamanlardaki cerrahları dinlemiş olsaydık şimdi yine hamile olabilirdim belki ama memeleri alınmış bir anne adayı olarak çok ama çok üzgün olacağım kesindi.

Tanrıya çok ama çok teşekkür ediyorum bana bu şansı tanıdığı için... Umarım herşey çok daha güzel olacak minnoşumla...

No comments:

Post a Comment