Friday, November 12, 2010

kim kurban ?

Bayramlar çok güzel çok anlamlı ama kabul edemiyorum çocukluğumdan beri bu bayramı. Bu kadar kan dökülerek bayram kutlanmasını. Yine aynı manzaralar olacak içim dayanmıyor.Tamam kabul ben vejetaryen değilim ama yine de bu şekilde olmasa diyorum kendimce.

Yarın sabah 50 gr şeker yükleme testim var, bir de kan uyuşmazlığı için bir test, umarım şekerde bir problem çıkmaz son 1-2 haftadır yasakları biraz çiğnedim çünkü hemen kilo alımımda bir artış oldu .İştahım çok artt yemeden duramıyorum,  aslında tatlı ya da glisemik indeksi yüksek şeyler yediğim için daha çok yiyesim geliyor bunu çok iyi bilmeme rağmen durduramıyorum içimdeki yeme isteğini.Umarım bebişim için kötü bişey çıkmaz,  ben herşeye razıyım kendimde :(

Uzun tatil başlıyor, arife günü yarım gün çalışıyoruz Ege de bende, öğleden sonra  yolda olacağız akşama annekuşumun çiftliğinde burada. O kadar özledim ki. Ablamlar pazar gününden gidiyorlar. Tüm aile bayramda birlikte olacağız. Annem o kadar çok sevinçli ki, biz bu tür tatillerde hep bir yerlere kaçtığımızdan hiç bir bayramı bayram gibi kutlayamadık ailelerle, o yüzden  annem hala inanamıyor. Adımız çıkmış gezgine ama artık çok güzel bir sebebimiz var ,minnoşumuz gelecek işallah. Ondan sonra hep birlikte gezeceğiz,  daha görülecek ne yollar ne köyler ne maceralar var önümüzde. Umarım herşey yolunda gider ve biz gezilerimize 3 kişi olarak devam edebiliriz.

Umarım toplum olarak biraz daha bilinçli bir tatil geçiririz, yollarda trafik terörü haberleri olmaz işallah, herkes biraz daha dikkatli ve bilinçli olsun lütfen.

Hepimize iyi tatiller ve iyi bayramlar.

Not. Bu arada birisi içimde gizli gizli oluşan örgü canavarını durdursun lütfen. Ne güzel bi uğraşmış yahu akşamları uykum gelse bile 10:30 a kadar hiç durmadan örüyorum, 15 cm falan oldu , biri beni durdursun :))

Not 2 : bugün 23. haftamızın son günü, tam anlamıyla 23 haftalığız yani  tekmeler daha kuvvetlendi gibi geçen haftaki doktor macerasından sonra  daha sakinim  ben sakin ve iyimser oldukça bebişimin tekmelerini daha çok hissediyorum gibi. Tanrım nasıl teşekkür edebilirim ki şükranlarımı kabul et nolur.

No comments:

Post a Comment