Friday, January 21, 2011

Doğum izni provası

Haftayı bitiremedim,  pilim bitti. Dün kasıklarımda çok ağrı vardı, özellikle solda.İşyerinde mesaiyi zor bitirdim eve geldğimde yoldaki sarsıntılarında etkisiyle iyice artmıştı, uyur uyanık geçen geceden sonra sabah 6 da kalktım ama sol ayağımın üstüne basamıyordum. Doktorumdan azarı işittim oturuyorum şimdi. Bebek büyüdükçe fıtıktan dolayı ağrı artacak tabi üstüne bastıkça ayakta kaldıkça zorlanacaksın hala 37.sonuna kadar çalışmayı düşünüyor musun dedi. Hala kara kara düşünüyorum.

Evde olmak güzel aslında, Binnaz hn geldi bebişin kıyafetlerini ütülemeye başladı .Ben de biraz uyudum şimdi ıspanaklı böreğin pişmesini bekliyorum. Ev mis gibi koktu, Güzelmiş yani ama beklemekten sıkılır mıyım, daha çok var. Bilemiyorum.

Hazır evde iken yarın gelmesini istediğimiz mobilyaların teslimatını  bugüne çektim. Birazdan Pıtırcık Hanımın odası gelecek:)

Heyecanla bekliyorum. Bir de şu ağrılar olmasa...

No comments:

Post a Comment