Monday, January 10, 2011

uyumak ya da uyuyamamak

3:38 di uykumun bölünüp tekrar dalamayacağımı anlayıp saate baktığımda. O saatten beri yatakta bir o yana bir bu yana Ege yide uyutmadım. Düşünceler düşünceler birbirini kovalıyor, sürekli birşeyler kuruyor beynim, tıkır tıkır işliyen çarklar var sanki, doğum nasıl olacak  bu ağrılar neden, dünden beri hissettiğim yanma nerden çıktı, tiroidim ya düşükse neler neler, geldiler yani. Pazar gününden beri karnımın alt bölgesinde kasılmalar hissediyorum ara ara oluyor ağrı da var biraz, sol kasıktaki batmayla birlikte bunlarda yeni çıktı, dünden beri de yanma var tuvalet sırasında, o yüzden cumartesi günkü doktor kontrolümü bugüne aldım, işten erken çıkıp gideceğim. SGK izni için gittiğim doktor  bebeği biraz aşağıda taşıdığımı 37.haftaya kadar çalışmamın kendini çok zorlamak olacağını belirterek benim isteğimle çalışabilir raporu verdi ama bakalım bugün Cem bey ne diyecek. Umarım çalışabilirim.

Herşey 2. trimestırdaki gibi güllük gülistanlık olacak sanıyordum şimdi bakıyorum da ne  kadar ağırlaştım. Yattığım yerden kalkmak, yatakta sağdan sola dönmek o kadar zor ki, biri destek olsun  istiyorum sürekli, 1 kat merdiven çıkınca bile soluk soluğa kalıyorum, hiç böyle olacağımı düşünmüyordum, daha 8 hafta  var. Teorik olarak tabi.

Bakalım bizi neler bekliyor. Akşam ki kontrol de güzel bebişimin yüzünü göstermesini diliyorum bize. Hep kapatıyor yüzünü bakalım bu kez görebiliriz belki ...Tabi önce herşeyin yolunda olması için dua ediyorum.

2 comments:

  1. Güzel şeyler düşün.Eminim bebeğin gösterecek yüzünü ve ben iyiyim diyecek.

    Doktorum son aylara başlarken balayı bitti artık demişti.Haklı olduğunu bende bir kaç haftadır görüyorum.Sağlıkla kucağımıza alalım miniklerimizi gerisi önemli değil canım.

    Sevgilerimle

    ReplyDelete
  2. Duygucum haklısın gerçekten, kesinlikle, o iyi olsun ben bunların on katına a razıyım ama acaba bebek iyi mi endişelerinden kurtulmam lazım. Çok değişik bir süreçmiş gerçekten.

    Sevgilerimle

    ReplyDelete