Wednesday, January 26, 2011

Yenidoğan bakım seminerindeydim..

Dün sabah posta kutuma gelen bir mail çok dikkat çekiyordu. Kadıköy Şifa hastaneleri hamileler için Yenidoğan Bakım seminerleri düzenlemiş ücretsiz üstelik. Hemen Ataşehir hastanesi için programa baktım bugün saat 13:30-18:00 arasındaydı. Hamile arkadaşlarıma da gönderdim, Esma 38 i bitirdi doğumu bekliyor evde, Arzu da 31 i bitirdi benim gibi çalışıo hala. Esma gelirim dedi hemen  kayıt yaptırdık. Bugün için izin aldım .Bundan sonra her ay aynı seminer tekrarlanacakmış.

Önce klinik psikolog tarafından yenidoğan anne ilişkisi, olası problemler, yaşan kaygılar üzerine güzel bir paylaşım oldu. Ardından kordon kanı bankasından bir yetkilinin sunumu oldu. Sonraki oturum hamilelik ve emzirme döneminde beslenme üzerineydi. Diyetisyen tarafından yapılan  sunum epey detaylıydı aklımızdaki bütün soruların cevaplarını aldık.

Sonrasında yeni doğan hemşiresi tarafından verilen emzirme teknikleri, anne sütünün faydaları ve bebeğin banyosu konularında ki bilgiler ise bizim için en önemli olanlarıydı belkide. Anne  sütünün ve emzirmenin önemi üzerinde ısrarlı bir sunum oldu Hastanenin bu politikasını ayrıca takdir ettim..

Günün sonunda Esma ile iyi ki geldik dedik ve Kadıköy Şifa ya bir kez daha teşekkür ettik.

No comments:

Post a Comment