Thursday, January 27, 2011

iki koca göbek

Çarşamba günü seminere gitmeden önce iş arkadaşım Esma ya uğradım. Kendisi 38. haftayı bitirdi, pazartesi günü sezaryan ile doğum yapacak. Kerem Bebeğin cicilerine baktık önce ,sonra annesinin yaptığı  Adana nın yöresel mantılı çorbasından içtik. Uzun süre tadı damağımda kalacak çok ama çok lezzetliydi.
Sonra da hatıra olsun deyip fotoğraf çektik biraz. Tripodu da yanıma almıştım epey bir çeşitleme yapıp bolca güldük. Koca gmbeklerimizle birbirinden komik pozlar verdik. Daha çok Esma ya güzel bir kaç hatıra olsun diye çekim yapmaya çalıştım aslında ama ...

İki kere erken doğum riski atlamasına  ve  hastanede kalmasına rağmen 38i sağsalim tamamlayan arkadaşıma hayırlı doğumlar diliyorum, sağlıkla gel bakalım Kerem Bebek.

Aralarında tam 1 ay olan iki gebenin fotoğraflarından iki kare,soldaki benim göbişim oluyor. Umarım benzer pozları bebişlerimiz sağlıkla kucaklarımızdayken de çekebiliriz.


No comments:

Post a Comment