Sunday, January 2, 2011

31.hafta ve yeni yıl

Yeni yılın ilk iş günündeyiz. Hergün işe gelmek, sabah 6 da uyanmak biraz daha zor gelse de 37.haftaya kadar dayanmaya çalışacağım. Kalp atışlarım yine çok düzensizleşti , tansiyonum düşünce daha kötü oluyor sanırım artık uyumak için hangi pozisyonu alacağımı şaşırmış durumdayım, sola yatınca kalbim, nefesin iyice tıkanıyor, fıtık acaip ağrıyor , düz yatarsam hiç nedef alamıyormuşum gibi hissediyorum, dik durursam boynum ağrıyor.
Gece yatakta tam bir mücadele veriyorum, bu arada Ege yi de çok rahatsız ediyorum eminim dün gece dayanamadı salona kaçtı :) Baktım sonra gelmiş dayanamamış. Ben uyuyana kadar saat 1,30 falan olmuştu uykumu alamadan kalktım geldim :(


Pıtırcık hanım iyice hareketli 2 gündür. Zaman zaman değişiyor hareketliliği, normaldir değil mi.
Dün sabah yeni yılın ailecek ilk kahvaltısını yaptık bizde. Annem, babam, ablam, yeğenlerim,eniştem.. Bol bol yedik bol bol sohbet ettik. Annemler yeni evimizi görmemişlerdi. Kızımıza aldıkları cicileri getirmişler, o kadar çok şey almışlar ki bana bişey kalmadı , doya doya alışveriş yapacaktım hani :) Annem canım çok komik yaa, onun kalbinde de taşikardi var ara ara heyecanlanınca falan hap kullanır. Bana ne oluyor bilmiyorum geceleri heyecandan uyuyamıyorum dedi, hatta gelmeden Bandırma da kalp doktoruna gitmiş ilaca başlamış :) 3.kızım geliyor deyip duruyor. Onları bu kadar heyecanlı sevinçli görmek ayrıca mutlu ediyor beni.


Cuma günü iş arkadaşım Esma az kalsın erken doğum yapıyordu.34+3 te sancıları gelmiş, hastanedeydi aradığımda, kasılmaları var ama rahimde açılma yokmuş, ilaçla müdahale ederek erken doğumu durdurmuşlar.Ne olur ne olmaz diye birşey yemesine izin vermemişler sezaryen gerekirse diye. Sesi o kadar tedirgin geliyordu ki, yılbaşı gecesini hastanede geçirdiler. Kerem bebek aceleci çıktı. Ne erken ne geç tam vaktinde doğsun bebişler...
Bu hafta Esma yı ziyarete gideceğim hem de fotoğraf makinemle birlikte. İşallah ona söz verdiğim hamile çekimlerini yapmadan doğurmaz :)

Cuma günü de 32. hafta SGK iznimi açtırmaya gidiyorum..Prosedürü ve gerekli evrakları öğrenmem lazım...

Hepimiz için güzel bir hafta ve sevgi dolu kalpler diliyorum...





No comments:

Post a Comment