Saturday, January 15, 2011

Pazar keyfi

Yağmurlu ve karanlık bir sabaha uyandık bugün. Böyle kasvetli sabahlarda iş yerindeyken hep şimdi evde olsak bütün gün yatıp film seyretsek gibi serzenişlerde bulunuruz ya, işte ben bugün aynen öyle yapacağım.
Gece güzel uyumuşum daha ne isterim. Pijamalarımın üzerine geçirdiğim kedili polar sabahlığım ve ayıcıklı pofuduk terliklerimle gün boyu miskinlik yapmak tek hayalim.

Mutfaktan mis gibi çay kokusu gelecek birazdan, bir de bol peynirli börek fırında pişmeye başlıyor. Güzel bir kahvaltı hazırlayıp aşkımı uyandıracağım. Daha ne olsun dimi...

Dün pırıl pırıl bir hava vardı, kendimi iyi hissetiğimden bol bol yürüyüş yaptım ama bugün hiç bir kuvvet beni evden çıkaramaz, hem minnoşun kıyafetlerini yıkamaya başlıyorum .

Aylardır karar veremediğimiz isim konusunda uzlaşma aşamasına çok yaklaştık. Henüz netleşmedi ama yine de yol katettik Ege ile. Bakalım ismini çok yakın bir zamanda kesinleştireceğiz gibi geliyor o zaman yazacağım. Ne zor şeymiş yahu 10 yıldır birlikteyiz ilk defa bir konuda bu kadar uyumsuz ve uzlaşmasız olduk vallahi.

33.haftanın başında aldığım kilo 2 haneli rakamlara ulaşmış durumda 10 kiloyu devirmişim. Dr um güzel dedi bende bu iştahla yiyorda yiyorum ..Bakalım kaç kilo ile sonlanacak bu macera..

Dün güneşi görünce Egecim bol bol fotoğrafımı çekti, aldığım kiloların yarısı karnımda diğer yarısı da yüzümde özellikle burnumda, her gören aaa hiç kilo almamışsın sadece karnın var bir de burnun kocaman olmuş diyor sanki ben bilmiyormuşm gibi. Umarım böyle kalmaz :)
Sevgilerimle...



2 comments:

  1. First Time Moomy...ben bu tişörtü bir yerden hatırlıyorum :))Karnım ilk çıkmaya başladığında dışarı çıkarken öyle zevkle giyiyordum ki.

    Bende geçen gün yıkadım oğluşun kıyafetlerini asınca da geçtim karşına izledim.Sanırım son haftalar duygusallıkta had safhada.Az kaldı ama Pınarcım.Kendine çok iyi bak.

    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  2. Maşallah canım arkadasım benim, inşallah en kısa zamanda görüşürüz, ikinizi de koccaman öpüyorum ;)

    ReplyDelete