Wednesday, January 12, 2011

Yüzünü gördük :)

Dün akşam doktor kontrolünde Pıtırcık hanım mışıl mışıl uyuyordu, o yüzden her zaman ki gibi elini yüzüne götürmemişti, bir de baktık tüm yüzü ekranda. Allahım böyle güzel bir duygu olabilir mi. Akşamdan beri çantamdan  fotoğrafı çıkarıp çıkarıp seviyorum .Canım meleğim güzel güzel uyu ve büyü.

Herşey yolunda çok şükür  31+3 te 1900 gr olmuş minnoş  çok iyi dedi Dr.
Benim alt batınımda hissettiğim ağrı ve kasılmalar da normalmiş, bebek biraz aşağıda ve o bölgede ki sinirlere baskı yaptığı için olacak o kadar dedi Doktorum. Eee artık zor zamanlara giriyorsun normal bundan sonra korkma doğum olsa bile diyerek rahatlattı biraz.Bundan sonra 2 haftada bir gideceğiz.

Bugün bebek için aldığımız giysileri yavaş yavaş yıkamaya başlıyorum. Deterjan yerine granül sabun aldım, oldukça az kullandım, o kadar minik ve şirinler ki . Binnaz Hn da geldikçe yavaş yavaş ütüler artık.

Hastane çantasını ne zaman hazırlamaya başlamalı acaba ? Neler olmalı içerisinde , bu hafta listemi oluşturmalı.

Bu arada oda takımı bu hafta teslim edilecekti ancak önümüzdeki haftaya kalmış umarım aksilik çıkmaz, heyecanla bekliyoruz.

Bir tavsiye paylaşmak istiyorum , Emzirme  sürecinde oluşabilen meme çatlakları için en çok tavsiye göğüs kremi Lansinoh.Yeni doğum yapmış bir kaç arkadaşım  bu kremi doğuma en az bir ay kala kullanmaya başlayınca emzirmeye başlayınca hiçbir problemle karşılaşmadıklarını söylediler. Kullanmaya başlasam mı acaba ? Yok artık daha çok var dimi..

1 comment:

  1. Harika haberler.
    Asıl tavsiye benden, emzirme öncesi ve sonrası anne sütü ile meme başını ellerini kullanarak sil. Benim başta çatlaklarım oldu bu yöntemle hiç kalmamıştı.

    ReplyDelete